thegreenwonder

Alla inlägg den 10 mars 2014

Av thegreenwonder - 10 mars 2014 21:41

Det är svårt för mig att ge er en exakt beskrivning på vem jag är.


Jag kan berätta om allt som har någonsin hänt mig, alla mina livsupplevelser.

Förutom att det skulle bli ett väldigt långt inlägg, så skulle de inte förklara vem jag är som person.


Jag har tidigare i mitt liv frågat mina kompisar om att få hjälp på den här frågan, frågat dem om hur dem skulle beskriva mig:


Dem kunde aldrig bestämma sig över en exakt beskrivning. 

Det finns för mycket saker som är jag, som jag är och som jag gör. Att det nu har börjat kännas som att det har blivit en omöjlighet att beskriva vem jag, vem Rasmus - verkligen är.


Men en sak som jag och mina kompisar känner(tycker) att jag är, är att jag är konstig.


Jag ser konstig ut.

Jag pratar konstigt.

Jag gör konstiga saker.

Jag gör saker på konstiga sätt.

Jag är konstig.


Och nu menar inte jag den där typen av konstig som alla påstår sig själva att vara när de råkade glömma sina nycklar i frysen på en måndag morgon eller åt upp en hel pizza för sig själv under bara en timmes tid.


Nej,

jag menar den där typen av konstig då man kommer på sig själv med att man försökte få sin tung piercing att fastna i sin septum piercing med den enda anledningen "Jag ville se om det gick."

Och när det väl gick, så låtsades man vara Harry Houdini och försöker komma loss utan att använda sina händer och på något magiskt sätt så lyckas man filma hela scenenariot med sin mobil kamera för dokumentering.


Jag menar den där typen av konstig.







Av thegreenwonder - 10 mars 2014 21:19

Okej, nu ska jag förklara något som är väldigt viktigt för er att förstå om hur jag "arbetar".


Jag kommer inte att lägga upp blogg inlägg efter ett speciellt schema, det kommer inte dyka upp ett blogg inlägg en gång i veckan på en specifik dag.

Det kan hända att i vissa tids perioder - kommer det inte dyka upp några blogg inlägg alls.

Men det kan dock också dyka upp tids perioder då det bara forsar in blogg inlägg, till en sån pass hög grad att ni känner att ni inte hinner med att läsa alla.

Ibland kan det hända att jag lägger upp flera inlägg under en och samma dag, som t ex nu.


Fast just nu lägger jag ju upp flera inlägg samtidigt för att ni ska få reda på vad sjutton ni har gett er in på.

Fast, nu låter det ju som att jag tror att jag kommer få några läsare.

Vilket antagligen inte kommer att ske, då jag gissar på att mitt framtida jag inte kommer att försöka göra så mycket reklam om den här bloggen xD





Av thegreenwonder - 10 mars 2014 20:49

Hej.


Jag heter Rasmus, och detta är mitt försök att börja använda en blogg and stick to it. Är ganska duktig på att inte fortsätta med saker som jag har påbörjat. 


Innan jag går vidare in på saker vill jag bara dra upp en förklaring på vad denna blogg kommer att betyda för mig - kanske kommer de förklara lite hur du, som läsare - ska ta den här bloggen också.


Denna blogg är en plats för mig där jag kan uttrycka mig om saker som jag känner att jag inte kan prata om någon annanstans. Inte för att jag är så hemlighetsfull av mig som person, men bara att ibland känner jag att vissa saker kan man inte berätta för vissa utav sina vänner för random anledningar. Om dem skulle hitta den här bloggen och fatta att de är min blogg så skulle jag inte bry mig så mycket - jag vill bara ha en plats där jag kan prata om saker utan att bli dömd för mina åsikter och handlingar utav de personer som känner mig privat.


Så, du som min läsare kanske nu förstår att man ska ta de som jag säger med en liten nypa salt, för jag är inte här för dig - jag är här för mig.



Men gå inte nu och tro att du inte är välkommen! jag är glad att du är här!

Du är hjärtligt välkommen till att stanna och jag hoppas på att det som jag kommer berätta och prata om kan beröra dig på något sätt positivt. 


Phew, det var allt det tråkiga nu kan vi gå in på det roliga! LET'S DO THIS! LET'S START BLOGGIN!


Presentation


Jag existerar vilket jag finner är jäkligt roligt. Om du gillar att läsa om saker ibland så har du nog kanske kommit rätt, för jag pratar om saker ibland,

Note to self - Försök att komma på en bättre presentation.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards